nedjelja, 25. ožujka 2012.

BIJELO DUGME - Najveći hitovi (1974-1988) 3CD




















































BIJELO DUGME 3CD collection of their best songs.


Broj komentara: 17:

  1. Da li je ovo zvanicna kompilacija? Da li su snimci remasterovani? Pozdrav, dupol

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne, nije zvanična kompilacija...to sam ja složio i "remasterizirao"...bit ćeš zadovoljan...puno je bolja od "zvaničnih" kompilacija...

    OdgovoriIzbriši
  3. pozdrav evo upravo sam htio skinuti neke albume al neradi gotov ni jedan link i to na svim

    OdgovoriIzbriši
  4. Linkove rade, ali je rapidshare za free korisnike ograničio skidanje na 1GB dnevno, pa tko je brži...Sačekaj ponoć, pa odmah čim prođe par sekundi počni skidati dok se ne ispuni dnevni limit...ili mi pošalji svoj rapidshare nalog (nick name i e-mail), pa ću te ja staviti u moje kontakte na mom rapidshare nalogu...

    OdgovoriIzbriši
  5. e super evo nickname i mail majadane daniel1981zg@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. pozzz primio sam mail al opet neradi

    OdgovoriIzbriši
  7. Potvrdio sam tvoj kontakt, pa probaj ponovo...

    OdgovoriIzbriši
  8. prvo hvala za svu muziku. & na par linkova(dino dvornik(prvi al.) i pro arte(prvi al.)) otvara se window(scam microsoft) koji ide uz snimljenu poruku.
    i ne moze se skinuti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. provjerit ću o čemu se radi...

      Izbriši
    2. Kod mene linkovi normalno rade...do tebe je...

      Izbriši